вівторок21 січня 2025
vesti.org.ua

"Київстар" коштує клієнту 600 гривень на місяць. У компанії пояснили, чому так сталося і як цього уникнути.

"Київстар" запропонував клієнтці альтернативу.
Клиент "Киевстар" заплатил 600 гривен в месяц. Компания объяснила, почему так произошло и как избежать подобных ситуаций в будущем.

Клієнтка мобільного оператора "Київстар" висловила обурення через списання грошей з її рахунку після закінчення обраного нею тарифу. Таким чином, за місяць послуги мобільного зв'язку обійшлися їй у 600 гривень.

Коментар з скаргою вона залишила на офіційній сторінці "Київстару", де незабаром отримала відповідь від компанії. Клієнтка зазначила, що після закінчення дії тарифу з її рахунку щодня почали знімати гроші для надання їй дзвінків та інших послуг.

"Я не хочу, щоб з мене знімали гроші щодня, коли закінчився тариф. Я їх не прошу. Навіщо це робити?", — написала вона.

Невдовзі в компанії "Київстар" відповіли на скаргу. Там пояснили, що такі є умови тарифного плану і вимкнути списання після закінчення тарифу неможливо.

При цьому, клієнтці відповіли, що вона може перейти на тарифний план "Все разом". Там немає щоденних списань, а кожна послуга тарифікується окремо, якщо тариф не активовано в повному обсязі.

Нагадаємо, раніше "Телеграф" повідомляв про те, що українці поскаржилися на тариф для пенсіонерів від "Київстару". Користувачі соцмереж звернули увагу на те, що оформити такий тарифний план можна лише уклавши контракт у магазині "Київстар".